Hei og velkommen til min tomatblogg!

Denne bloggen er om mine erfaringer med tomater. Alt fra sådd, vekst, smak, str, og alt annet relevant tomatstoff. Det er også en beskrivelse av de tomatsortene jeg dyrker/har dyrket. Alle de frøekte sortene blir det høstet frø fra, og jeg er veldig interessert i å bytte tomatfrø med andre. Særlig gamle sorter er interessante. Jeg selger også frøoverskudd, hvis noen er interessert i det



Ønsker du kontakt med meg er mail adr:



epelargon@gmail.com



fredag 29. juli 2011

Silvery fir tree

Dette er også en av de mange russiske tomattypene, planten har spesiellt bladverk, det ligner litt på gulrotgress. Den blir ikke så høy (60-100 cm), og produserer masse røde tomater. Planten behøver ikke å tyves, og den trenger mye støtte.
Tomatsmaken er syrlig, men med mye tomatsmak.
Tomater  2011 002Tomater  2011 033Tomater  2011 039

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar