Hei og velkommen til min tomatblogg!

Denne bloggen er om mine erfaringer med tomater. Alt fra sådd, vekst, smak, str, og alt annet relevant tomatstoff. Det er også en beskrivelse av de tomatsortene jeg dyrker/har dyrket. Alle de frøekte sortene blir det høstet frø fra, og jeg er veldig interessert i å bytte tomatfrø med andre. Særlig gamle sorter er interessante. Jeg selger også frøoverskudd, hvis noen er interessert i det



Ønsker du kontakt med meg er mail adr:



epelargon@gmail.com



tirsdag 27. august 2013

Kiwi

Grønn bifftomat med en nydelig og frisk smak, frukten er ikke melen. Planten blir middels høy og produserer godt med store tomater, og sorten må regnes som middels sen. Bør stå i drivhus.
Største tomaten hos meg iår veide 350 g.
Anbefales!
DSC_0024DSC_0030

2 kommentarer:

  1. Hvor kjøper du egentlig dine tomatfrø? Er det bare en firma, eller har du flere leverandører? Da finnes jo massevis som man kan bestille på nett....

    SvarSlett
    Svar
    1. Jeg har bestilt endel fra http://www.tomatofest.com/, dessuten er noen fra Tomat Åke i Sverige. Og veldig mange har jeg byttet til meg fra Norge, Sverige og Danmark med gode tomatvenner :)

      Slett